arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

۱۰۰ هزار تماشاگر چینی به روسیه می‌روند

آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان و فوتبال دوستان چین برای تماشای رقابت‌های جام جهانی فوتبال به روسیه می‌روند. شرکت 'سی تریپ' بزرگترین تنظیم کننده سفر‌های گردشی در چینی، اعلام کرده که دریافت‌هایی از ۱۰۰ هزار نفر داشته است که قصد دارند مسابقات بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را در روسیه تماشا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان و فوتبال دوستان چین برای تماشای رقابت‌های جام جهانی فوتبال به روسیه می‌روند.

به گزارش ایرنا اگرچه تیم ملی فوتبال چین بخت ورود به این رقابت‌ها را خیلی زود از دست داد، اما فوتبال همچنان پرطرفدارترین رشته ورزشی در این کشور محسوب می‌شود.
'هوا، چون اینگ' سخنگوی وزارت خارجه چین هم اعلام کرد 'سون چونلان' فرستاده ویژه رییس جمهوری و معاون نخست وزیر این کشور به روسیه سفر می‌کند تا در مراسم افتتاحیه رقابت‌ها شرکت کند.
شرکت 'سی تریپ' بزرگترین تنظیم کننده سفر‌های گردشی در چینی، اعلام کرده که دریافت‌هایی از ۱۰۰ هزار نفر داشته است که قصد دارند مسابقات بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را در روسیه تماشا کنند.
همین شرکت افزوده است که یکی از طرفداران فوتبال در استان فوجیان در جنوب شرق چین برای اینکه بتواند فقط یکی از این مسابقات را در روسیه تماشا کند حاضر به پرداخت ۱۳۲ هزار دلار شده است.
سفر تماشاگران و شهروندان چینی از ابتدای سال جاری میلادی به روسیه تاکنون بیش از ۵۰ درصد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام جهانی فوتبال از امروز (پنجشنبه) با دیدار روسیه میزبان این مسابقات برابر عربستان آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان