arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰

گزارش اختلاس این هفته نهایی می‌شود

یک عضو کمیسیون اصل 90 از جلسه ویژه این کمیسیون طی دوشنبه هفته جاری و احتمال رأی‌گیری گزارش اختلاس بزرگ در این جلسه خبر داد و گفت: در هفته جاری این گزارش نهایی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو کمیسیون اصل 90 از جلسه ویژه این کمیسیون طی دوشنبه هفته جاری و احتمال رأی‌گیری گزارش اختلاس بزرگ در این جلسه خبر داد و گفت: در هفته جاری این گزارش نهایی می‌شود.

سید فاضل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» درباره وضعیت بررسی گزارش ویژه اختلاس بزرگ در کمیسیون اصل 90، اظهار داشت‌: قرار است صبح دوشنبه هفته جاری از ساعت 6 اعضاء کمیسیون اصل 90 جلسه‌ای ویژه برای رسیدگی به این پرونده داشته‌ باشند.

وی از احتمال رأی گیری در جلسه ویژه هفته جاری کمیسیون اصل 90 خبر داد و افزود: در هفته گذشته این کمیسیون جلسات متعددی برای بررسی گزارش ویژه اختلاس بزرگ داشت ولی هنوز قطعی نشده است.

این عضو کمیسیون اصل 90 درباره محور این گزارش نیز گفت: تا زمانی که این گزارش قطعی نشده نمی‌توان به بیان محورهای آن پرداخت چراکه این امر به معنای حکمی می‌ماند که هنوز صادر نشده است.

موسوی ادامه داد: هنوز این گزارش آماده نشده و زمانی که اعضاء کمیسیون اصل 90 به این گزارش رأی بدهند به منزله نهایی شدن آن خواهد بود؛ این هفته این گزارش نهایی می‌شود.
وی تأکید کرد:‌ زمانی که رأی گیری در کمیسیون اصل 90 انجام شود موضوع به هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌شود تا در اسرع وقت رسیدگی به آن در صحن علنی آغاز شود.

این نماینده مجلس درباره احضار رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد به کمیسیون اصل 90 نیز گفت‌: به واسطه این پرونده آقایان بهمنی و حسینی دائم با کمیسیون ارتباط دارند و توضیحاتی را باید ارائه دهند.

به گزارش فارس، اعضاء کمیسیون اصل 90 از هفته گذشته بررسی گزارش ویژه اختلاس بزرگ را در این کمیسیون آغاز کردند اما تا کنون به جمع‌بندی و رأی گیری نرسیده اند.
نظرات بینندگان