arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از استعفای مدیر ارتباطات فیسبوک تا تکنولوژی های جدید جام جهانی

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت "Speck" به مناسبت جام جهانی از تعدادی قاب ویژه آیفون رونمایی کرده که می تواند هواداران تیم های فوتبال را خوشحال کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیفا در جام جهانی امسال از تکنولوژی جدیدی استفاده می کند که البته در بازی افتتاحیه چندان کاربردی نبود. یک بازی بی حاشیه با برتری 5 بر صفر روسیه . مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از هکرها مدعی شده اند که به زودی  تمامی نیروهای پلیس و امنیتی را در دسترسی به محتویات موبایل های آیفون کاربران مختلف یاری خواهند کرد.این در حالی است که اپل نیز مدعی شده به زودی مسیر هکرها را مسدود می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام قابلیت اطلاع به اشخاص در خصوص اسکرین شات گرفتن دیگران از استوری های آنان را حذف کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بقایای فسیل نوعی از دایناسورها در جنوب جزیره ای در مکزیک کشف شد. این فسیل یکی از نادرترین گونه هایی است که تا کنون دیده شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیر بخش ارتباطات و سیاستگذاری فیسبوک استعفا داد. وی نقشی پررنگ در کنترل مسائل پس از ماجرای کمبریج آنالیتیکا به عهده داشت و یکی از اعضای اصلی مثلث مدیریت در فیسبوک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چین برای افرادی که به طور دائم به تلفن های همراهشان چسبیده اند، یک مسیر پیاده روی مجزا را ایجاد کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اوکراین قصد دارد  به زودی از سیستم هایپرلوپ برای سرویس های حمل و نقل شهری استفاده کند.این اقدام می تواند اوکراین را به سرعت در حوزه فناوری ارتقای درجه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان