arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جریمه 400 میلیون دلاری سامسونگ تا مخاطرات تماشای آنلاین مسابقات جام جهانی فوتبال

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

سامسونگ موظف شده مبلغ 400 میلیون دلار را برای نقض قانون ثبت اختراع «FinFet» پرداخت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک در حال طراحی نوعی برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند از طریق ردیابی چشمان کاربران(حتی چشمان بسته) آنان را شناسایی کند و چشم های باز را جایگزین چشم های بسته کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سناتورهای ایالات متحده از جف بیزوس درخواست کردند تا در مورد افشای اطلاعات شخصی کاربران با دستیار صوتی آمازون جوابگو باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در شرایطی که قریب به 2 سال است پلیس بریتانیا با استفاده از دوربین های تشخیص چهره اقدام به بررسی چهره شهروندان و مظنونین می کند، نهادهای حقوق بشری نسبت به این موضوع معترضند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پرنده هوشمند موسوم به "بیونیک" ترکیبی است از اسباب بازی و ردیابی هوشمند. درواقع شما می توانید  با کمک این گجت، لذت پرواز و شکار را همزمان تجربه کنید. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اکثریت کارمندان گوگل را مردان سفید پوست تشکیل می دهند . این موضوعی نگران کننده است که نشان می دهد این شرکت سرشناس حوزه فناوری تلاش چندانی برای شکستن مرزهای جنسیتی ترتیب نداده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مسابقات جذاب جام جهانی 2018 شروع شده اند. در این میان برخی از تماشاگران فوتبال از سایت های مختلف اینترنتی برای تماشای آنلاین فوتبال استفاده می کنند. اما این روش امنیت دارد؟ مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نوع معاملات جدید در آمازون باعث شده برخی خرده فروشان به سمت معامله با گوگل تمایل پیدا کنند.موضوعی که می تواند سیاست های آمازون را زیر سوال ببرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان