arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

آزمون: مقابل اسپانیا بازی خوبی ارائه خواهیم داد/ می‌خواهیم دل مردم شاد شود

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که تیم ملی مقابل تیم اسپانیا بازی زیبایی را ارائه خواهد کرد. او گفت تمام تیم به دنبال خوشحال کردن مردم هستند و قطعا در این راه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آزمون: مقابل اسپانیا بازی خوبی ارائه خواهیم داد/ می‌خواهیم دل مردم شاد شودمهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که تیم ملی مقابل تیم اسپانیا بازی زیبایی را ارائه خواهد کرد. او گفت تمام تیم به دنبال خوشحال کردن مردم هستند و قطعا در این راه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

سردار آزمون در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایسنا به روسیه، با بیان این که بازی‌های جام جهانی غیر قابل پیش‌بینی است، اظهار کرد: وضعیت تیم‌ ‌ملی خوب است و ما بازی زیبایی مقابل تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش انجام دادیم. مهم کسب نتیجه‌ بود که شکر خدا توانستیم در دقایق پایانی بازی سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی افزود: وضعیت تیم بسیار خوب است و تمرینات ادامه‌ پیدا خواهد کرد. تمام بازیکنان در تلاش هستند تا با ارائه یک بازی خوب دل مردم را شاد کنند و قطعا تا پایان بازی‌های جام جهانی روسیه و تا هر زمانی که در این رویداد حضور داشته باشیم، تلاش می کنیم علاوه بر بازی خوب تا جایی که می‌توانیم امتیاز بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی ادامه‌ داد: اسپانیا تیم قدرتمندی است و آنها قهرمان جهان هستند اما به این معنی نیست که از پیش بازنده باشیم. ایران هم تیم قدرتمندی است و بازیکنان همدل و متحد برای کسب امتیاز و ارائه یک بازی خوب به میدان می‌روند. قطعا مقابل ‌اسپانیا نیز با تمام توان بازی می‌کنیم و به دنبال کسب امتیاز خواهیم بود.

آزمون تاکید کرد: این لطف خداست که همه بازیکنان همدل و متحد و به عنوان یک تیم در جام جهانی می‌درخشند. ما در کنار هم شرایط خوبی را می‌سازیم. در ادامه‌ کار نیز با همکاری همه بازیکنان تلاش می‌کنیم شرایط مطلوب هواداران و ملت ایران را رقم بزنیم.

آزمون پیش از آغاز جام جهانی و در جریان برگزاری این رقابت‌ها بیش از سایر بازیکنان مورد توجه حریفان قرار داشته‌ است. او درباره این مساله گفت‌: به‌ هر حال تیم‌ ‌ملی قائم به فرد نبوده و نیست. ما همه یک تیم هستیم و در کنار هم کار می‌کنیم. همدل بودیم و مراکش را بردیم. همدل خواهیم بود و بازی‌های خوبی مقابل ‌اسپانیا و پرتغال انجام خواهیم داد.

وی درباره نقش کارلوس کی‌روش در تیم‌ ‌ملی ایران نیز اظهار کرد: کی‌روش مربی توانمندی است. او در کنار تجربه فنی بالا با همه تیم رفاقت دارد و این به آمادگی روحی بازیکنان کمک زیادی می‌کند. شاید به دلیل برخی از مشکلات اجرایی نگرانی‌هایی وجود داشته باشد اما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

سردار آزمون ادامه‌ داد: معمولا در شروع بازی‌ها ممکن است ناهماهنگی‌هایی وجود داشته باشد اما قطعا در ادامه‌ راه می‌توانیم موثرتر و موفق‌تر عمل کنیم.

نظرات بینندگان