arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کشف فسیل 1 میلیون ساله تا نامه ایلان ماسک به کارمندان تسلا

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

ایلان ماسک در قالب ایمیل هایی به کارمندان تسلا آنان را تشویق کرد تا برای به ثمر رسیدن اهداف 3 ماه آتی این شرکت تلاش کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مقام های قضایی ایالات متحده اعلام کردند که از این پس، استفاده از مترجم گوگل از سوی نیروهای پلیس فاقد ارزش قانونی خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در نسخه «iOS 12» کاربران خواهند توانست؛ به طور خودکار داده های موقعیت مکانی خود  را با 911  به اشتراک  بگذارند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده رسما خواستار افزایش درگیری و اعتصاب کارکنان واشنگتن پست با مدیرشان شد. این خبر چندان جای تعجب ندارد وقتی بدانیم این مدیر مغضوب ترامپ "جف بیزوس" نام دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، گروهی از پژوهشگران موفق به طراحی نوعی ربات هوشمند شده اند که می تواند بدون کمک گرفتن از انسان ها یک مکعب روبیک را به سرعت حل کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید سال ها بعد وقتی آیندگان ما در کتاب های تاریخشان بخوانند که ما برای انجام خریدها و تراکنش هایمان از پول کاغذی و کارت بانکی استفاده می کردیم، همانقدر بخندند و متعجب شوند که ما از خواندن روش اجدادمان در مبادلات کالا به کالا حیرت زده بودیم. ارز دیجیتال و سیستم بلاک چین دو عبارت پر تکرار خبرهای این روزها هستند. عباراتی جدید اما جنجالی که گاه به اشتباه تفسیر می شوند. اما ما ایرانی ها تا چه حد در مورد ارزهای دیجیتال و بلاک چین اطلاعات داریم؟پاسخ این سوالات را اینجا بخوانید.

گروهی از باستان شناسان موفق شدند فسیل 1 میلیون ساله انسانی را در اسپانیا کشف کنند.این فسیل یکی از گونه های ارزشمند باستان شناسی انسانی محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برج های شناور و غول پیکر موسوم به "Skybridge" یکی از متفاوت ترین بناهایی است که قرار است در شنزن چین رونمایی شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان