arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

جهان را از دریچه ای متفاوت ببینید / سیستم سرعت آهسته انویدیا رونمایی شد / امکان ویرایش ویدئوهای قدیمی

هوش مصنوعی انویدیا می تواند فیلم ها را به شاهکاری متفاوت تبدیل کند. این شرکت قول داده که به زودی خدماتی متفاوت را به کاربران ارائه دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هوش مصنوعی انویدیا می تواند فیلم ها را به شاهکاری متفاوت تبدیل کند. این شرکت قول داده که به زودی خدماتی متفاوت را به کاربران ارائه دهد.
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، هوش مصنوعی انویدیا می تواند فیلم های مختلفی را که با تلفن همراه ساخته یا گرفته شده است را به شاهکارهای اسلوموشن تبدیل کند.
انویدیا تکنولوژی های خود را توسعه داده و فریم هایی اضافی را به ویدیوها اضافه می کند. تکنولوژی هایی که  پیش از این وجود داشتند اما به شکل رسمی  ثبت نشده بودند.

اما هدف انویدیا از این کار چیست؟ انویدیا می خواهد به شما کمک کند ویدیو ها را  بسیار جذاب تر از همیشه را خلق کنید. اما شاید تصور کنید که انویدیا قابلیت های جدید را فقط به فیلم های تازه ضبط شده و یا جدید محدود کرده است، اما سخت در اشتباهید. 

انویدیا می خواهد به شما کمک کند هر فیلم ویدئویی قدیمی خود را نیز روی تلفنتان به راحتی تدوین و اصلاح کند.محققان این شرکت یک سیستم جدید یادگیری عمیق را ایجاد کرده اند که می تواند ویدیو استاندارد را به حالت آهسته تبدیل کند  و با اضافه کردن فریم های اضافی بعد از فیلم برداری نتیجه ای فوق العاده به کاربران ارائه دهد.

در نتیجه یک فیلم ویدئویی با فرکانس 30 فریم در ثانیه (استاندارد برای عکسبرداری از یک تصویر معمولی تلفن) به چیزی تبدیل می شود که به عنوان یک ویدیو 240 فریم در ثانیه ظاهر می شود.

محققان با استفاده از 11 هزار فیلم ورزشی و بررسی فعالیت های روزانه با سرعت 240 فریم در ثانیه  یک شبکه عصبی هوشمند ایجاد کردند.بسیاری از کاربران انویدیا را برای کارت های گرافیکی و بازی می شناسند. اما این شرکت اخیرا در حوزه هوش مصنوعی نیز شناخته شده است. 

 

نظرات بینندگان