arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

سکه 2 میلیون و ۵۴۵ هزار تومان/ قیمت انواع سکه در بازار

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲۳ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۷ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۲۴۷ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۶۹۵ هزار تومان معامله شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران با رشد همراه بود.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز چهارشنبه سی ام خرداد در بازار تهران با ۳۴ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲۳ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۷ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۲۴۷ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۶۹۵ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با یک هزار تومان افزایش ۳۹۶ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵ هزار و ۵۲۰ تومان رشد ۲۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورد.

با این حال طبق اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با ۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۴۶ تومان تعیین شد. نرخ هر یورو نیز با ۲۴ تومان افت به ۴ هزار و ۹۱۶ تومان رسید و هر پوند هم با ۴۴ تومان کاهش، ۵ هزار و ۵۸۸ تومان قیمت‌گذاری شد.

نظرات بینندگان