arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

زمان بازی‌ ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه

تاریخ و ساعت بازی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه/ در آخرین بازی دور مقدماتی جام جهانی هم بازیکنان ایران در روز دوشنبه به تاریخ 4 تیرماه در سارانسک رویاروی کریس رونالدو و یاران او در تیم ملی پرتغال صف‌آرایی خواهند کرد. ساعت بازی ایران و پرتغال/ تیم ملی ایران در ساعت 22:30 مقابل تیم ملی پرتغال صف آرایی می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زمان بازی‌ ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه

در آخرین بازی دور مقدماتی جام جهانی هم بازیکنان ایران در روز دوشنبه به تاریخ 4 تیرماه در سارانسک رویاروی کریس رونالدو و یاران او در تیم ملی پرتغال صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم ملی ایران در ساعت 22:30 مقابل تیم ملی پرتغال صف آرایی می‌کند.

این ورزشگاه که در سال ۲۰۱۰ شروع به ساخت شده در آوریل ۲۰۱۸ تأسیس شده‌ است، ورزشگاه موردوویا آرنا که دارای ۴۴٬۴۴۲ نفر ظرفیت می‌باشد و در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ میزبان بازی های پرو و دانمارک – کلمبیا و ژاپن – ایران و پرتغال – پاناما و تونس خواهد بود.

تیم ملی ایران در بازی اول خود در مقابل تیم ملی مراکش و در یک بازی سخت توانست این تیم را شکست دهد. و با این پیروزی موجی از خوشحالی در میان مردم بوجود آورد.

زمان بازی‌ ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه
این پیروزی که بعد از ۲۰ سال در بازی های جام جهانی برای ایران دوباره تکرار شده است علاوه بر ایجاد خوشحالی و شور و شعف در میان مردم، باعث امیدواری به صعود تیم ملی از گروه خود به مرحله حذفی بازی ها برای بار اول شده است.

بازی سوم ایران با پرتغال در شهر کوچک سارانسک یرگزار می شود که اتوبوس تنها وسیله نقلیه عمومی‌اش به شمار می‌آید.

ورزشگاه موردویا که روز ۴ تیر میزبان ملی پوشان ایران و یاران کریستیانو رونالدو خواهد بود، در طبقات مختلف برای شما صندلی دارد که قیمت های بلیت ها از ۱۰۵ تا ۲۱۰ دلار می باشد.

 

نظرات بینندگان