arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

متهم دیگر پرونده ایرانشهر دستگیر شد/ 2 متهم دیگر تحت تعقیب هستند

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین متهم پرونده آدم ربایی و تجاوز به عنف ایرانشهر امروز با همکاری ریش سفیدان و معتمدان شهرستان دلگان تحویل مراجع قضایی شد.متهم نخست این پرونده هفته گذشته بلافاصله بعد از اعلام شکایت یک شاکی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین متهم پرونده آدم ربایی و تجاوز به عنف ایرانشهر امروز/پنجشنبه/ با همکاری ریش سفیدان و معتمدان شهرستان دلگان تحویل مراجع قضایی شد.

حجت الاسلام علی موحدی راد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این متهم با همکاری ریش سفیدان، رئیس دادگاه فنوج و خانواده اش خود را به دادگاه فنوج معرفی کرد.

وی افزود: این فرد از طریق دادگاه فنوج تحویل ماموران شد تا برای تحقیق به دادسرای ایرانشهر اعزام شود.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهم نخست این پرونده هفته گذشته بلافاصله بعد از اعلام شکایت یک شاکی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده بود.

موحدی راد افزود: 2 متهم دیگر این پرونده شناسایی شده و تحت تعقیب هستند.

به گزارش ایرنا، رئییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز پیش از این گفته بود: 2 نفر در حاشیه این پرونده در زاهدان و ایرانشهر دستگیر شدند که یک نفر آنان به اتهام تحویل سلاح به متهمان در زاهدان و یک نفر دیگر به جرم تحریک جوانان در جریان اجتماع شماری از مردم ایرانشهر در این شهرستان دستگیر شدند.

نظرات بینندگان