arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

بازی ایران و پرتغال را هم می توانید خانوادگی در ورزشگاه آزادی تماشا کنید

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درخصوص پخش دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی که خانواده‌ها نیز حضور داشتند، گفت: این اولین تجربه در این موضوع بود و شاهد حضور خوب مردم نیز بودیم که با نشاط، نظم و قانون‌مداری خوبی به ورزشگاه آمدند و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت که مشکلی برای پخش دیدار تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال همچون بازی شب گذشته مقابل اسپانیا در این استادیوم وجود ندارد.

به گزارش تسنیم ناصر محمودی‌فرد درخصوص پخش دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی که خانواده‌ها نیز حضور داشتند، اظهار داشت: این اولین تجربه در این موضوع بود و شاهد حضور خوب مردم نیز بودیم که با نشاط، نظم و قانون‌مداری خوبی به ورزشگاه آمدند و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد.

وی درباره ممانعت پلیس از ورود مردم به ورزشگاه که عنوان شده بود با نامه دادستانی چنین اقدامی شده است، گفت: من به عنوان اجراکننده این برنامه می‌گویم که مجوز‌های لازم را گرفته بودیم و هیچ مشکلی نداشتیم. در واقع هیچ نامه رسمی به ما داده نشد و ما توانستیم مجوز شورای تأمین و همچنین استانداری تهران را اخذ کنیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره تاریک بودن فضای ورزشگاه به هنگام پخش دیدار ایران و اسپانیا عنوان کرد: شب گذشته نزدیک به ۲۰ هزار نفر از مردم در ورزشگاه حضور داشتند و مشکلی وجود نداشت. درباره تاریک شدن فضای استادیوم هم باید بگویم که این کار باید صورت می‌گرفت، چون این اقدام برای پخش بهتر بازی بود. همچنین فرصت کافی را برای تست پخش بازی نداشتیم.

محمودی‌فرد ادامه داد: فکر می‌کنم حالا شرایط و رویکرد‌ها در این باره بهتر از قبل شده است. ما در اینجا موضوع حضور خانواده‌ها را داریم که بحثی مجزا نسبت به حضور بانوان است و باید این مسائل را از مسیر خودشان ببینیم و بررسی کنیم. دیشب خانواده‌ها با نظم و فرهنگ خاصی به استادیوم آمدند و به لطف همین فرهنگ بالا نیز در انتهای دیدار، زباله‌ها را جمع کردند که این اقدام بی‌سابقه بود. ضمن اینکه سیگار کشیدن نیز رعایت می‌شد که همه این‌ها نشان دهنده درک و فهم مردم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سایر دیدار‌های جام جهانی ۲۰۱۸ نیز در ورزشگاه آزادی پخش می‌شود؟ گفت: در این چند روز آینده که درگیر لیگ ملت‌های والیبال هستیم و این کار صورت نمی‌گیرد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پایان درباره پخش بازی بعدی تیم ملی در جام جهانی گفت: مجوز‌های لازم در این باره صادر شده و از این بابت برای پخش دیدار ایران-پرتغال مشکلی نداریم. البته مباحث اجرایی را پیش‌رو داریم تا با شرایط بهترین میزبان خانواده‌ها باشیم.

نظرات بینندگان