arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

ایران- اسپانیا؛ پربیننده‌ترین بازی سال ۲۰۱۸ و بالاتر از فینال لیگ قهرمانان اروپا!

روزنامه مارکا اسپانیا دیدار تیم ملی ایران با ماتادور‌ها را پربیننده‌ترین دیدار سال ۲۰۱۸ در این کشور معرفی کرد. بنا به آمار اعلام شده از سوی شبکه Telecinco اسپانیا نزدیک به 11 میلیون 481 هزار نفر دیدار اسپانیا و ایران را تماشا کردند. این رقم بالاتر از تعداد تماشاگران دیدار رئال مادرید با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا در کشور اسپانیا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران- اسپانیا؛ پربیننده‌ترین بازی سال ۲۰۱۸ و بالاتر از فینال لیگ قهرمانان اروپا!به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روزنامه مارکا اسپانیا، جام جهانی و اسپانیا توجه ها را به خود جلب کرد. بنا به آمار اعلام شده از سوی شبکه Telecinco اسپانیا نزدیک به 11 میلیون 481 هزار نفر دیدار اسپانیا و ایران را تماشا کردند. این رقم بالاتر از تعداد تماشاگران دیدار رئال مادرید با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا در کشور اسپانیا است. بنا به اعلام آمار دیدار اسپانیا و ایران پرتماشاگرترین دیدار سال 2018 در اسپانیا شده است.

مسابقه دوم اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه مقابل ایران یک میلیون بیشتر از بازی اولش مقابل پرتغال تماشاگر داشته است. دیدار اسپانیا با ایران با نتیجه یک بر صفر به نفع ماتادورها به پایان رسید.

نظرات بینندگان