arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

4 حالتی که ایران می تواند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند

برتری شاگردان کارلوس کی روش مقابل پرتغال و تساوی اسپانیا مقابل مراکش، ایران را به عنوان تیم اول و اسپانیا را به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

4 حالتی که ایران می تواند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کندبه گزارش ایران، احتمالات صعود ایران به مرحله بعد را بررسی می کنیم:

حالت اول: برتری شاگردان کارلوس کی روش مقابل پرتغال و تساوی اسپانیا مقابل مراکش، ایران را به عنوان تیم اول و اسپانیا را به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی می کند.

حالت دوم: برتری ایران مقابل پرتغال و شکست اسپانیا برابر مراکش، ایران را به عنوان تیم اول به مرحله بعدی می رساند اما تیم دوم صعود کننده از این گروه بستگی به تفاضل گل شاگردان سانتوس و هیه رو دارد..

حالت سوم: برد اسپانیا مقابل مراکش منجر به هفت امتیازی و اول شدن این تیم و صعود ایران به عنوان تیم دوم درصورت برتری مقابل پرتغال می شود.

حالت چهارم: برتری مراکش با اختلاف بیش از ۲ گل مقابل اسپانیا نکته امیدوارکننده ای برای شاگردان کارلوس کی روش است. در این حالت تیم ملی فوتبال ایران می تواند با کسب تساوی برابر پرتغال به عنوان تیم دوم پس از سلسائو به جمع ۱۶ تیم برتر جام جهانی برسد.

نظرات بینندگان