arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

برانکو: برای سروش فعلاً قطر در اولویت است/ شیری از شنبه با ما نخواهد بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلاً برای سروش رفیعی ادامه حضور در قطر اولویت است و تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برانکو: برای سروش فعلاً قطر در اولویت است/ شیری از شنبه با ما نخواهد بودبرانکو ایوانکوویچ در مورد جلسه اخیرش با مجید جلالی و مهدی شیری و آینده این بازیکن در پرسپولیس اظهار داشت: شیری بازیکن پرسپولیس است، اما از روز شنبه دیگر با ما نخواهد بود. او تا نیم‌فصل با پیکان تمرین و برای این تیم بازی خواهد کرد و بعد از آن به جمع ما بازمی‌گردد.

به گزارش تسنیم، وی در واکنش به این سؤال که تصمیمش در مورد مهدی شیری نشان می‌دهد هیچ امیدی به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات سرخپوشان ندارد، یادآور شد: ما بدون توجه به این مسئله کار خودمان را می‌کنیم و طبق برنامه پیش می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که وضعیت مهدی شریفی چطور خواهد بود و آیا او هم به تیمی تا نیم‌فصل قرض داده خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: مهدی شریفی جایی نخواهد رفت. او با پرسپولیس تمرین خواهد کرد تا در زمان قانونی بتواند برای ما به میدان برود.

برانکو در واکنش به پرسش دیگری در مورد اینکه او قرار بود بعد از بازگشت به ایران با سروش رفیعی جلسه‌ای بگذارد، اما این نشست هنوز بین آنها برگزار نشده است،‌ تصریح کرد: در حال حاضر برای سروش قطر در اولویت قرار دارد و تصمیمی برای بازگشت به ایران نگرفته است.

وی همچنین تمایلی به پاسخگویی در مورد سؤالی پیرامون بازی ایران ــ اسپانیا نشان نداد.

نظرات بینندگان