arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۷

کرواسی 3 - آرژانتین صفر/ یاران مسی در آستانه حذف از جام جهانی

دو تیم آرژانتین و کرواسی در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه برابر هم قرار گرفتند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کرواسی 3 - آرژانتین صفر/ کابوس آرژانتین در نیژنیدو تیم آرژانتین و کرواسی در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه برابر هم قرار گرفتند.

به گزارش انتخاب، دو تیم آرژانتین و کرواسی در دیداری حساس و جذاب برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر کرواسی خاتمه یافت. گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید: 

اولین خطر جدی بازی را پریشیچ ایجاد کرد و ضربه او با درخشش کابایرو به بیرون کرنر رفت.

در دقیقه ۱۰ مسی نزدیک بود دروازه کرواسی را باز کند ولی توپ روی پای او جفت و جور نشد.در دقیقه ۲۰ نیز ارسال آکونیا به شکلی خطرناک روی دیرک دروازه قرار گرفت و راهی چارچوب نشد.

در دقیقه ۲۹ انزو پرس موقعیت جدی را برای تیم ملی کشورش از دست داد و نتوانست دروازه بدون دروازه بان کرواسی را باز کند. ۳ دقیقه بعد ماریو مانژوکیچ در چند قدمی نتوانست دروازه آرژانتین را باز کند.

دیگو مارادونا یکی از افرادی است که در جایگاه ویژه حضور دارد و بازی تیم ملی کشورش را از نزدیک می بیند. او از منتقدان جدی سامپائولی است.

در نیمه دوم در حالی که بازی متعادلی را از هر دو تیم شاهد بودیم، شاهد اشتباه بچه گانه ای از کابایرو بودیم و ربیچ توانست با فرصت طلبی خود دروازه آرژانتین را باز کند.

در دقیقه ۶۳ مسی از ۶ قدم نتوانست دروازه کرواسی را باز کند و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود کرواسی باقی ماند.

در دقیقه ۸۰ بازی لوکا مودریچ به زیبایی هر چه تمام تر توانست دروازه کابایرو را باز کرد و تیمش را پیش انداخت تا خطر حذف در کمین یاران مسی باشد.

در دقیقه ۸۵ ضربه ایوان راکیتیچ به دیرک دروازه اصابت کرد و راهی به دروازه کابایرو نداشت. با این حال این بازیکن موفق شد در اواخر بازی گل سوم را نیز به ثمر برساند تا کابوس آرژانتین تکمیل شود.

دو تیم با این ترکیب برابر هم قرار گرفتند:

آرژانتین: ویلی کابایرو، سالویو، نیکولاس اوتامندی، مرکادو، تالیافیگو، خاویر ماسکرانو،  انزو پرس، مزا، لیونل مسی، آکونیا و سرخیو آگوئرو

کرواسی: سوباسیچ، ویدا، ورسالیکو، لاورن، استرینیچ، ایوان راکیتیچ، لوکا مودریچ، پریشیچ، بروزوویچ، ریبیچ و ماریو مانژوکیچ

نظرات بینندگان