arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۷

یک نماینده: زمین‌های کیش به خارجی‌ها واگذار شده

محمدرضا صباغیان، نماینده مهریز و بافق در اخطاری گفت که در حال حاضر زمین‌ها در جزیره کیش و منطقه آزاد ارس به برخی از خارجی‌ها داده شده که این خلاف قانون است و مجلس باید ورود کند. وی همچنین در تذکری دیگر به مرکز پژوهش‌های مجلس از ارائه نشدن نظرات کارشناسی این مرکز در خصوص دستورات روز مجلس انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مهریز و بافق در اخطاری گفت که در حال حاضر زمین‌ها در جزیره کیش و منطقه آزاد ارس به برخی از خارجی‌ها داده شده که این خلاف قانون است و مجلس باید ورود کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در اخطاری با استناد به اصل 45 قانون اساسی، گفت: ‌در حال حاضر بحث واگذاری زمین‌ها در جزیره کیش و منطقه آزاد ارس به برخی خارجی‌ها است که این خلاف قانون اساسی است. لازم است که تذکرات لازم داده شود.

وی همچنین در تذکری دیگر به مرکز پژوهش‌های مجلس از ارائه نشدن نظرات کارشناسی این مرکز در خصوص دستورات روز مجلس انتقاد کرد.

صباغیان با اشاره به موضوع حادثه مدرسه‌ای در غرب تهران، گفت: متاسفانه چنین اتفاقاتی مشکلاتی را به وجود می‌آورد که باید بررسی‌های لازم صورت گیرد.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر، گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موضوع را با سرعت پیگیری کند، قوه قضاییه هم دستور جدی داده، ان‌شاءالله ظرف روزهای دیگر هم رسیدگی می‌شود.

وی همچنین گفت که کمیسیون شوراها در مورد موضوع زمین‌های کیش پیگیری لازم را انجام دهد.

نظرات بینندگان