arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۷

هوش مصنوعی «گوگل دوپلکس» به شکل عمومی آزمایش می شود / از رزرو رستوران تا برقراری تماس تلفنی

هوش مصنوعی گوگل دوپلکس در آستانه آزمایش های عمومی و پیشرفته قرار گرفته است. درواقع قرار است این دستیار صوتی با ویژگی های خود تمامی کاربران را شگفت زده کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هوش مصنوعی گوگل دوپلکس در آستانه آزمایش های عمومی و پیشرفته قرار گرفته است. درواقع قرار است این دستیار صوتی با ویژگی های خود تمامی کاربران را شگفت زده کند.

به گزارش سرویس آی تی اتخاب به نقل از سی نت، دستیار گوگل دوپلکس که در زمان رونمایی با استقبالی حیرت آور رو به رو شده بود،اکنون قصد دارد قدرت های نرم افزاری خود را به رخ کاربران بکشد. 
نیک فاکس، نایب رئیس گوگل، در جریان کنفرانس خبری کالیفرنیا به قابلیت های جدید هوش مصنوی گوگل دوپلکس اشاره کرد.
هنگامی که این سیستم برای نخستین بار مطرح شد، بسیاری اعلام کردند هوش مصنوعی این سیستم در یافتن شماره تماس ها و برقراری ارتباط بی شباهت به یک روبات همه چیز تمام نیست.

اکنون گوگل اعلام کرد که آزمایشات عمومی نرم افزار جدید خود را آغاز خواهد کرد. آزمایشاتی که از تماس با شرکت ها تا استفاده از کتاب های صوتی گسترده است.

گوگل می گوید برنامه مذکور با هدف بررسی و آزمودن "وضعیت اعتماد به سیستم" انجام می شود. مردم می توانند از پایان تابستان جاری از طریق این دستیار افدام به رزرو در رستوران ها و  یا رزور سالن های آرایشی از طریق این دستیار صوتی کنند.

تا پیش از این با توجه به آزمایش نشدن سیستم مذکور، تشخیص قابلیت های آن بسیار دشوار بود،اما اکنون می توان در مورد این سیستم راحت تر نظر داد.با همه این ها نمی توانیم فراموش کنیم که  منتقدان سیستم مذکور می گویند، عدم تشخیص بین صدای این دستیار و انسان در برخی شرایط خطرناک است.
دستیار گوگل رستوران ها و سالن ها را برای رزرو کردن از طرف شما تماس خواهد گرفت.

 

 

نظرات بینندگان