arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۷

تاکید حجتی بر لزوم تسریع در رفع مشکلات بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان

در رسیدگی به امور بهره برداران باید به شرایط اقلیمی و مسایل و مشکلات هر منطقه توجه شود و ضمن رفع مشکلات آنان در چارچوب ظرفیت های قانونی،زمینه توسعه کسب و کار و تولید در محیط های روستایی و کشاورزی تسهیل گردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تسریع در رسیدگی به درخواست های بهره برداران و رفع مشکلات بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

به گزارش انتخاب،محمود حجتی در سفر یک روزه به سیستان و بلوچستان و در حاشیه مراسم افتتاحه همزمان ۷۰۰ هکتار طرح آبیاری تحت فشار این استان در روستای دوربن شهرستان خاش با کشاورزان و بهره برداران دیدار و گفتگو کرد.

وی سپس خطاب به مدیران امور منابع طبیعی و امور اراضی استان، دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی به درخواست های بهره برداران و حل و فصل مشکلات بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان به ویژه رفع مشکل اراضی تداخلی در چارچوب قوانین و مقررات صادر کرد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد:در رسیدگی به امور بهره برداران باید به شرایط اقلیمی و مسایل و مشکلات هر منطقه توجه شود و ضمن رفع مشکلات آنان در چارچوب ظرفیت های قانونی،زمینه توسعه کسب و کار و تولید در محیط های روستایی و کشاورزی تسهیل گردد.

محمد نعیم امینی‌فرد رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان نیز در جمع کشاورزان و بهره برداران از رویکرد و دستورات وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری و تسریع در رسیدگی و حل و فصل مشکلات بخش کشاورزی استان و تسهیل امور کشاورزان و روستاییان،تقدیر و تشکر کرد.