arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از داروخانه آنلاین آمازون تا قابلیت های خبری جدید فیسبوک

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

آمازون به زودی اقدام به  خرید داروخانه آنلاین "PillPack" می کند. داروخانه ای که می تواند روند فروش آنلاین محصولات آمازون را ارتقا دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خودروهای خودران ویژه تحویل مواد غذایی شرکت "کروگر" برای ارائه برترین خوراکی ها در اسرع وقت به کاربران رونمایی شد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اطلاعات شخصی 340 میلیون از اشخاص و شرکت هایی که در یک وبسایت بازاریابی فلوریدایی ثبت نام کرده بودند هک شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نتایج بررسی شورای مصرف کنندگان نروژ در حوزه دیجیتال نشان داد؛ بسیاری از غول های فناوری به طور دائم در حال فریب دادن مخاطبان هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهشگران نوعی روش جدید برای درمان سرطان مغز یافته اند. در این روش جدید می توان از ویروس فلج اطفال برای مبارزه با سرطان مغز استفاده کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از خودروسازان بین المللی هشدار می دهند که تعرفه های جدید و 20 درصدی دولت  ترامپ می تواند،  شغل ها را کاهش می دهد و اتوماسیون  را نیز تضعیف می کند.مشروح خبر را اینحا بخوانید. 

فیسبوک قابلیت به اشتراک گذاری سریع مقالات و خبرها را برای کاربرانش فراهم می کند. امکانی که برای بسیاری از کاربران اهل مطالعه بسیار کاربردی خواهد بود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان