arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت جدید استوری های اینستاگرام تا علل حمله خونین به روزنامه نگاران آمریکایی

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

پس از حمله خونین به روزنامه آمریکایی "کپیتال گازپ" گمانه زنی ها در خصوص علل حمله  ادامه دارد. اما به نظر می رسد علت اصلی این حمله به یک گزارش افشاگر مرتبط است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام برای کاربران خود قابلیت هایی جدید تدارک دیده است. قابلیت هایی که به بخش محبوب «استوری» مرتبط می شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ارزش سهام والمارت پس از آن که آمازون به فکر راه اندازی داروخانه آنلاین افتاد سقوط کرد. این سقوط چشمگیر در حکم درس عبرتی جدی برای والمارت خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آدیداس اعلام کرد بخشی از اطلاعات این شرکت مورد حمله و سرقت هکرها قرار گرفته است. احتمال می رود در جریان این حمله اطلاعات شخصی شمار زیادی از کاربران ربوده شده باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موسسه «BASF» پیش بینی  کرد که روند رنگ خودروها  برای بازه زمانی  2018 تا 2019 بر اساس رفتار مصرف کنندگان به سمت آبی متمایل است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

صدها معلم با امضای طوماری از جف بیزوس مدیرعامل کمپانی آمازون در خواست کردند که تخفیفی ویژه برای نخستین عضویت و خریدشان را فعال کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هم زمان با تلاش تسلا برای توسعه تولید مدل 3S ، پاناسونیک هشدار داد که با کمبود سلول های باتری مناسب این خودروها مواجه شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان