arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۷

اسپانیا سه نامزد برای سرمربی گری تیم فوتبال در نظر دارد

«لوییس روبیالس» رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در روزهای آینده در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی‌ جلسه برگزار خواهد کرد و در حال حاضر سه نامزد را برای تصدی پست سرمربی در نظر دارد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسپانیا سه نامزد برای سرمربی گری تیم فوتبال در نظر داردفوتبال فعلی اسپانیا پس از شکست در جام جهانی‌ روسیه اکنون نیاز به یک استراحت و یک تجزیه و تحلیل دارد. 
مارکا ادامه داد: فوتبال وقفه نمی‌ پذیرد اما تیم ملی‌ پس از پایان یک مسابقه بزرگ همیشه یک پرانتز برای فکر کردن و اتخاذ تصمیماتی که باید کلیدی باشند و نباید به آنچه که هواداران فکر می‌ کنند پشت کند را باز نماید.
به گفته روزنامه، در اواخر هفته جاری، روبیالس و هیأت مدیره او امیدوارند که تصمیم خود در مورد شخصی‌ که جایگزین «فرناندو هیه رو» سرمربی‌ کنونی تیم ملی‌ خواهد بود را گرفته باشند.
روزنامه خاطرنشان ساخت که این اقدام، باید فراتر از یک نام باشد زیرا یک سبک بازی، نحوه درک فوتبال و همچنین پذیرفتن این امر که بازیکنانی که اسپانیا را چند سال پیش قهرمان جهان کردند اکنون در تیم ملی نیستند یا که دور از بهترین وضعیت خود می‌ باشند.
نشریه اضافه نمود که عقیده روبیالس این است که سرمربی جدید باید شخصی‌ جوان، بدون قرارداد با باشگاهی و البته اسپانیایی باشد.
به گفته مارکا، در حال حاضر لیست سرمربیان با این مشخصات به سه نفر خلاصه شده است.«میچل» سرمربی سابق مالاگا ، «لوییس انریکه» سرمربی سابق بارسلون و «کیکه سانچز فلورس» سرمربی سابق اسپانیول، کسانی‌ هستند که در داخل فدراسیون فوتبال مورد ارزیابی قرار گرفته ا‌ند هرچند که هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.
مارکا در خبری دیگر اشاره می کند که در حالی‌ که روبیالس در حال تصمیم گیری بین این سه مربی‌ است، هواداران پس از شکستی که تیم ملی‌ در جام جهانی‌ روسیه تجربه کرده، در مورد کسی‌ که می‌ خواهند سرمربی تیم ملی‌ شود، شکی ندارند.
در این رابطه، در یک نظرسنجی که از سوی این روزنامه و از بین 150 هزار تن صورت گرفته ، 38 درصد مصاحبه شوندگان، لوییس انریکه را انتخاب کردند. پس از وی ، 11 درصد هواداران میچل و 10 درصد نیز کیکه سانچز فلورس را انتخاب کردند. البته مارکا در این نظرسنجی ، نام مربی‌ های دیگری را نیز پیشنهاد کرد.
بنا براین گزارش، تیم ملی‌ اسپانیا که در جام جهانی‌ روسیه، با تیم های ملی‌ ایران، پرتغال و مغرب هم گروه شده بود، در مرحله گروهی با تساوی 3 بر 3 با پرتغال، پیروزی 1 بر صفر بر ایران و تساوی 2 بر 2 در مقابل مغرب و با کسب 5 امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم صعود کرد.
اسپانیا در مرحله یک هشتم به مصاف تیم روسیه رفت که این دیدار به تساوی 1 بر 1 کشیده شد و پس از پایان وقت اضافی و در ضربات پنالتی، بازی را با نتیجه 3 بر 2 به میزبان واگذار کرد.

نظرات بینندگان