arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

مایکروسافت «نوت پد» را به روز رسانی می کند / امکان بزرگنمایی حروف / قابلیت پیمایش افقی و عمودی متون

مایکروسافت بالاخره پس از مدت ها انتظارات مخاطبان خود را مورد توجه قرار داده و قصد دارد «نوت پد» را به روز رسانی کند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مایکروسافت بالاخره پس از مدت ها انتظارات مخاطبان خود را مورد توجه قرار داده و قصد دارد «نوت پد» را به روز رسانی کند. 
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گیزمودو، مایکروسافت اطلاعاتی جدید را در خصوص به روزرسانی نوت پد خود منتشر کرده است.

اولین به روزرسانی مایکروسافت برای نوت پد طی سال گذشته اتفاق افتاد. گرچه بسیاری از کاربران در خصوص برخی ویژگی های به روز رسانی قبلی نوت پد معترض بودند، اما به نظر می رسد این بار شرایط به شدت متفاوت است و شامل توسعه سیستم های سه بعدی پردازش اشیاء و همگامی بیشتر با اینترنت اشیاء خواهد بود. 

در حال حاضر نوت پد در حال ارتقاء است و زبان کدنویسی آن (مترو) نیز در حال گذار است . تغییرات اصلی را صرفا نمی توان مرتبط با مباحث زیبایی شناختی دانست. بلکه این تغییرات شامل مواردی مثل  قابلیت بزرگنمایی مرورگر است.

از دیگر تغییرات نسخه جدید می توان به قابلیت پیدا کردن و جایگزین کردن کلمات اشاره کرد. به این معنی که وقتی Ctrl + F را فشار داده و عبارتی را جستجو می کنید، لازم نیست که هر نمونه از کلمه  ها را به صورت افقی پیمایش کنید. در عوض، شما می توانید به صورت عمودی حرکت کنید.

در ضمن برای ویرایش سریع و جستجو یا ادیت عباراتی خاص نیز دستتان باز خواهد بود و محدودیتی نخواهید داشت. 

انتظار می رود نسخه اصلی این به روز رسانی در ماه اکتبر رونمایی شود اما اگر نمی توانید منتظر بمانید شاید بد نباشد بدانید که نسخه بتا سریع تر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

برچسب ها: نوت پد ، مایکروسافت
نظرات بینندگان