arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

دالیچ؛ از لیگ قهرمانان آسیا تا فینال جام جهانی

تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی پس فردا (یکشنبه) باید در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه (ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران) به مصاف تیم‌ ‌ملی روسیه برود.زلاتکو دالیچ، سرمربی کروات‌ها پیش‌تر در العین توانست خوب ظاهر شود. این مربی با نظر داور شوکر، رییس فدراسیون فوتبال کرواسی با این هدف انتخاب شد که فقط این تیم را به جام جهانی ببرد. با این حال او نه تنها به این هدف جامه عمل پوشاند،‌ بلکه شگفتی ساز شد و تیم‌ ‌ملی کرواسی را به فینال جام جهانی هدایت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فاکس اسپورت به مسیر مربیگری زلاتکو دالیچ پرداخته است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی پس فردا (یکشنبه) باید در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه (ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران) به مصاف تیم‌ ‌ملی روسیه برود.

زلاتکو دالیچ، سرمربی کروات‌ها پیش‌تر در العین توانست خوب ظاهر شود. این مربی با نظر داور شوکر، رییس فدراسیون فوتبال کرواسی با این هدف انتخاب شد که فقط این تیم را به جام جهانی ببرد. با این حال او نه تنها به این هدف جامه عمل پوشاند،‌ بلکه شگفتی ساز شد و تیم‌ ‌ملی کرواسی را به فینال جام جهانی هدایت کرد.

سرمربی سابق الفیصلی، الهلال عربستان و العین امارات حالا در ۵۱ سالگی در آستانه یک موفقیت تاریخی قرار گرفته است. او می‌تواند یکشنبه به عنوان مربی قهرمان جهان معرفی شود. دالیچ در خاورمیانه توانست افتخارات خوبی از جمله قهرمانی در لیگ امارات با العین را به دست بیاورد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز راه پیدا کرد، ولی در نهایت تیم او در فینال سه بر دو به چونبوک کره باخت و نایب قهرمان شد.

نظرات بینندگان