arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

مکرون و پوتین درباره ایران گفت و گو می کنند

مکرون رئیس جمهوری فرانسه فردا یکشنبه برای تماشای بازی نهایی جام جهانی 2018 روسیه میان فرانسه و کرواسی به مسکو می رود. وی پیش از تماشای این بازی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار می کند. یک مقام کاخ الیزه گفت که دو طرف در این دیدار پیرامون ایران و اوکراین گفت و گو می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مکرون و پوتین درباره ایران گفت و گو می کنندامانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه فردا یکشنبه برای تماشای بازی نهایی جام جهانی 2018 روسیه میان فرانسه و کرواسی به مسکو می رود.
وی پیش از تماشای این بازی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار می کند. یک مقام کاخ الیزه گفت که دو طرف در این دیدار پیرامون ایران و اوکراین گفت و گو می کنند.
دیدار فینال جام جهانی 2018 بین تیم های فرانسه و کرواسی، ساعت 19:30 روز یکشنبه 24 تیرماه در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار خواهد شد. 
به گزارش ایرنا، «یوری اوشاکوف» دستیار ویژه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه گفت: میهمانان خارجی بسیاری در این بازی حضور خواهند داشت که به احتمال فراوان 11 الی 12 رئیس جمهوری از کشورهای مختلف، چندین نخست وزیر و بسیاری از مقامات ارشد دیگر را شامل می شود.
سران کشورهای فلسطین، گابن، سودان و مولداوی، نخست وزیر مجارستان، امیر قطر، روسای جمهوری فرانسه و کرواسی و همچنین «توماس باخ» رئیس کمیته بین المللی المپیک از جمله میهمانان این مسابقه در ورزشگاه لوژنیکی خواهند بود.

نظرات بینندگان