arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از درخواست مایکروسافت از کنگره تا نسخه جدید فتوشاپ برای آیپد

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت مایکروسافت از کنگره درخواست کرد قبل از این که دیر شود قوانینی جدی را در خصوص  تکنولوژیهای تشخیص چهره تنظیم کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مینی دستگاه تصفیه آب هوشمند میتسوبیشی یک روش فوق العاده مناسب برای پاکسازی آب در مناطقی است که با مشکل آلودگی آب مواجه هستند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دانلود فیلم های روز دنیا در فیسبوک حاشیه ساز شد. گروهی از شرکت های فیلمسازی به فیسبوک معترض هستند که چرا اجازه می دهد کاربران به سهولت فیلم های مختلف را از آن دانلود کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک تصمیم گرفته در راستای کمک به مردم شهر فلینت و حل بحران آب این شهر با شهرداری همکاری کند. این حرکت ماسک دومین اقدام خیرخواهانه وی طی یک ماه اخیر محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت ادوبی قصد دارد نسخه ای کامل و با تمام امکانات را برای دستگاه های آیپد به بازار عرضه کند. این اقدام می تواند برای کاربران بسیار مفید و جذاب باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کمیته ملی دموکرات ایالات متحده 12 هکر روسی را متهم  به دست داشتن در انتخابات ایالات متحده و حمله سایبری علیه خود کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان