arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۷

تاج برای مذاکره با کی‌روش به روسیه رفت

مهدی تاج که به دعوت اینفانتینو رییس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) برای تماشای دیدار فینال جام جهانی به روسیه سفر کرده است، شب گذشته (یکشنبه) و پس از دیدار تیم های ملی فرانسه و کرواسی نشستی را با کارلوس کیروش برگزار کرد. در این جلسه که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره روند آماده سازی این تیم برای حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا بحث و تبادل نظر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تاج برای مذاکره با کی‌روش به روسیه رفتمهدی تاج که به دعوت اینفانتینو رییس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) برای تماشای دیدار فینال جام جهانی به روسیه سفر کرده است، شب گذشته (یکشنبه) و پس از دیدار تیم های ملی فرانسه و کرواسی نشستی را با کارلوس کیروش برگزار کرد.

در این جلسه که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره روند آماده سازی این تیم برای حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا بحث و تبادل نظر کردند.
در همین رابطه مهدی تاج روز پنجشنبه هفته گذشته درباره برنامه ریزی های آتی تیم ملی جهت حضور قدرتمندانه در جام ملت های آسیا و همچنین موضوع بازیکنان سرباز تیم ملی، نشستی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کرده بود

نظرات بینندگان