arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

پاساژ «دراکولا»‌ پلمپ شد

پاساژ دراکولا واقع در منطقه ۱۱ تهران که از آن به عنوان پرخطرترین ساختمان تجاری تهران یاد می‌شود به دلیل نداشتن ایمنی صبح امروز (سه شنبه) پلمپ شد. این اقدام با دستور دادستانی و با حضور عوامل انتظامی و نیرو‌های شهرداری انجام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پاساژ دراکولا واقع در منطقه ۱۱ تهران که از آن به عنوان پرخطرترین ساختمان تجاری تهران یاد می‌شود به دلیل نداشتن ایمنی صبح امروز (سه شنبه) پلمپ شد.

[به گزارش ایرنا، این اقدام با دستور دادستانی و با حضور عوامل انتظامی و نیرو‌های شهرداری انجام شد.
پلمپ این پاساژ واقع در خیابان لبافی نژاد در ادامه اجرای طرح برخورد با مراکز ناایمن پایتخت انجام شده است.
«محمود قدیری» معاون حفاظت و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیش از این گفته بود: باتوجه به فرسودگی سازه این پاساژ و امکان فرونشست آن دو اخطار در سال ۹۵ و سه اخطار سال ۹۶ به مالک ابلاغ شد که مورد توجه قرار نگرفت.
وی خاطرنشان کرده بود: ۳۲ واحد تولیدی و تجاری در این پاساژ مشغول فعالیت هستند که باتوجه به فقدان حداقل ایمنی‌های لازم برای فعالیت و کسب و کار از مالک خواسته شد نسبت به تخریب و نوسازی ملک اقدام کند.
پیش از این نیز تعدادی از مراکز تجاری پایتخت در مناطق ۸، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ ازجمله سرای رشتی ها، پاساژ نور، پاساژ‌های نبوت، سرای فخریه، گاراژ و انبار نظری پلمپ شده است.
پلمپ مراکز تجاری دارای مشکل ایمنی پس از آتش سوزی و ریزش ساختمان ۵۴ ساله پلاسکو که دیماه سال ۹۵ انجام شد، دردستور کار قرار گرفته است.
ساختمان پلاسکو واقع در ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول تهران از مهمترین مراکز تولید و فروش پوشاک به شمار می‌رفت.

نظرات بینندگان