arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

پسر جمشید مشایخی: برخی تا آبروی پدر را نبرند دست از کار نمی‌کشند

سام مشایخی گفت: پدر من اصلاً مدیر برنامه ندارد. پدر سالهاست که فعالیت چندان زیادی ندارد که نیازی به مدیر برنامه باشد. اگر فردی چندین بار به دیدار او آمده و یا برای چند مراسم برخی مقدمات را فراهم کرده که نباید اسمش را مدیر برنامه بگذاریم.من تمامی اخبار درباره اوضاع بد جسمانی پدرم را که توسط هر شخصی منتشر شده کاملاً تکذیب می کنم زیرا خوشبختانه حال پدر خوب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سام مشایخی گفت: پدر من اصلاً مدیر برنامه ندارد. پدر سالهاست که فعالیت چندان زیادی ندارد که نیازی به مدیر برنامه باشد. اگر فردی چندین بار به دیدار او آمده و یا برای چند مراسم برخی مقدمات را فراهم کرده که نباید اسمش را مدیر برنامه بگذاریم.

سام مشایخی فرزند جمشید مشایخی درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر اوضاع بد جسمانی پدرش گفت: من تمامی این اخبار را توسط هر شخصی منتشر شده کاملاً تکذیب می کنم زیرا خوشبختانه حال پدر خوب است.

او ادامه داد: پدر دو عمل بسیار سخت را پشت سر گذاشته و قطعاً با توجه به سن وی روند بهبود کندتر پیش می رود که این اتفاق کاملاً طبیعی است اما اینطور نیست که برداشت کنیم حال عمومی پدر مساعد نیست.

فرزند جمشید مشایخی با اشاره به روند مثبت درمان پدر تاکید کرد: خوشبختانه جراحی هایی که روی پدر صورت گرفته بسیار موفقیت آمیز بوده است. پزشکان حتی پدر را برای لحظاتی راه بردند و پس از آن غذای سبکی هم به وی داده شد. وی خوشبختانه مراحل درمان را سپری می کند و وضعیت عمومی اش نیز در حال بهبود است.

وی درخصوص اخبار منتشر شده توسط مدیر برنامه های جمشید مشایخی اضافه کرد: پدر من اصلاً مدیر برنامه ندارد. پدر سالهاست که فعالیت چندان زیادی ندارد که نیازی به مدیر برنامه باشد. اگر فردی چندین بار به دیدار او آمده و یا برای چند مراسم برخی مقدمات را فراهم کرده که نباید اسمش را مدیر برنامه بگذاریم. به طور قطعی اعلام می کنم که پدر هیچ مدیر برنامه ای ندارد و در جریان درمان وی تنها من به همراه مادر و دوستمان آقای مهدوی با رسانه ها در ارتباط بوده ایم.

فرزند بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ادامه داد: متاسفانه برخی تا آبروی پدر را نبرند دست از کار نمی کشند. من نمی دانم چرا و به چه دلیل اخباری مبنی بر وضعیت بد جسمانی پدر منتشر می شود. این حرفها و خبرها خیلی رفتار بدی است و من متاسفم از وضعی که برخی برای یک بازیگر پیشکسوت و مردمی ایجاد می کنند.

منبع : میزان 

نظرات بینندگان