arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۷
با اعلام سازمان لیگ؛

پرسپولیس ۳ بر ۰ برنده بازی مقابل استقلال و قهرمان سوپرجام شد

طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ قرار بود استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی و پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ هفدهم در دیدار سوپرکاپ روز 29 تیر به مصاف هم بروند.این دیدار به دلایل مختلف از سوی آبی‌ها در نهایت لغو شد اما پافشاری سازمان لیگ برای برگزاری آن همچنان ادامه دارد. سایت سازمان لیگ دقایقی پیش خبری مبنی بر اینکه پرسپولیس با توجه به انصراف استقلال قهرمان این دیدار محسوب می‌شود، به آن پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

در میان کش و قوس در خصوص بازی سوپرکاپ میان دو تیم استقلال و پرسپولیس در نهایت سازمان لیگ خبر عجیبی روی خروجی خود قرار داد.

به گزارش ورزش سه، طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ قرار بود استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی و پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ هفدهم در دیدار سوپرکاپ روز 29 تیر به مصاف هم بروند.

این دیدار به دلایل مختلف از سوی آبی‌ها در نهایت لغو شد اما پافشاری سازمان لیگ برای برگزاری آن همچنان ادامه دارد. سایت سازمان لیگ دقایقی پیش خبری مبنی بر اینکه پرسپولیس با توجه به انصراف استقلال قهرمان این دیدار محسوب می‌شود، به آن پرداخت.

سازمان لیگ برتر در خبر خود با تیتر " پرسپولیس برنده سوپرجام اعلام شد" خبر را اینگونه اعلام کرده است: به دلیل انصراف استقلال از حضور در سوپرجام تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام شناخته شد.

در ادامه این خبر درباره لغو سوپرجام، سازمان لیگ با اشاره به انصراف استقلال برگزاری آن را در 29 تیرماه منتفی دانست و از قهرمانی پرسپولیس خبر داد.

نظرات بینندگان