arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

اینترنت آزاد در اختیار کاربران کوبایی قرار گرفت / دسترسی 5 میلیون کاربر به شبکه مجازی شخصی

کوبایی ها بالاخره به اینترنت شخصی دسترسی پیدا کردند. درواقع کوبایی ها از این پس می توانند امیدوار باشند گشایش هایی در سیستم مجازی خود به دست آورند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کوبایی ها بالاخره به اینترنت شخصی دسترسی پیدا کردند. درواقع کوبایی ها از این پس می توانند امیدوار باشند گشایش هایی در سیستم مجازی خود به دست آورند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، شاید برای بسیاری از افراد استفاده از اینترنت روی موبایل موضوع عجیبی نباشد، اما این امکان اخیرا برای کوبایی ها فراهم شده است و آنان اکنون موفق شده اند به اینترنت شخصی دسترسی داشته باشند.

این کشور اخیرا تصمیم گرفته است تا دسترسی به شبکه ی جهانی را از طریق تلفن همراه برای مخاطبین فراهم کند.

این سرویس مخابراتی توسط یک سرویس محلی به نام ETECSA فراهم شده است. جالب است بدانید نخستین گروهی که به این سرویس دسترسی خواهند داشت، خبرنگاران خواهند بود.

بر این اساس تمام ۵ میلیون کاربر ETECSA یعنی نصف جمعیت کوبا می توانند تا آخر سال از این سرویس استفاده کنند.

قیمت این سرویس ها هنوز مشخص نیست اما این شرکت فهرست سرویس های خود را در اختیار کاربران قرار داده است. این سرویس ها برای اپراتورها، سفارت ها و مطبوعات معتبر ۴۵ دلار به ازای هر ماه و با حجم  ۴گیگابیت است. 

این کار بخشی از یک برنامه بزرگتر  است که توسط رییس جمهور این کشور میگوئل دیاز کانِل اجرا شده است. این برنامه در راستای توسعه اقتصادی حرکت می کند. 

 

نظرات بینندگان