arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۷

ترامپ: دیدارم با پوتین بهتر از نشستم با ناتو بود

رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیتر، درباره نشست اخیر سران ناتو و تنش‌ها بین او با اعضای این سازمان و ائتلاف نظامی غربی اظهارنظر کرد.ترامپ نوشت: «من یک نشست عالی با ناتو داشتم. آنها تنها به دلیل (مواضع و اقدامات) من، 33 میلیارد دلار بیشتر (از قبل) پرداخت کرده‌اند و صدها میلیاردها دلار بیشتر در آینده پرداخت خواهند کرد. ناتو ضعیف بود اما اکنون بار دیگر قوی شده است که این برای روسیه خبر بدی است. رسانه‌ها فقط می‌گویند که من با رهبران (ناتو) بی ادب رفتار کردم و هرگز اشاره‌ای به این پول‌ها نمی‌کنند».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس‌جمهور آمریکا که به دنبال دیدار با همتای روس خود به شدت تحت فشارهای اکثریت مقام‌های جمهوریخواه و دموکرات و رسانه‌های این کشور قرار گرفته، باز هم از این دیدار دفاع کرد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه شنبه با رجوع به شبکه اجتماعی مورد علاقه خود از سفر اخیر خود به اروپا، حضور در نشست سران ناتو و دیدارش با رئیس‌جمهور روسیه دفاع کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیتر، درباره نشست اخیر سران ناتو و تنش‌ها بین او با اعضای این سازمان و ائتلاف نظامی غربی اظهارنظر کرد.

ترامپ نوشت: «من یک نشست عالی با ناتو داشتم. آنها تنها به دلیل (مواضع و اقدامات) من، 33 میلیارد دلار بیشتر (از قبل) پرداخت کرده‌اند و صدها میلیاردها دلار بیشتر در آینده پرداخت خواهند کرد. ناتو ضعیف بود اما اکنون بار دیگر قوی شده است که این برای روسیه خبر بدی است. رسانه‌ها فقط می‌گویند که من با رهبران (ناتو) بی ادب رفتار کردم و هرگز اشاره‌ای به این پول‌ها نمی‌کنند».

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین درباره دیدار با همتای روس در هلسینکی فنلاند اظهارنظر کرد و تاکید کرد که این دیدار بهتر از حضور او در نشست ناتو بود.

او تصریح کرد: «در حالی که من دیداری عالی با ناتو داشتم و مقادیر زیادی پول (برای ناتو) جمع آوری شد، دیدارم با ولادیمیر پوتین روسیه حتی بهتر از نشست ناتو بود. متاسفانه این موضوع در رسانه‌ها گزارش نمی‌شود. رسانه‌های اخبار جعلی دارند دیوانه می‌شوند؟»

نظرات بینندگان