arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

به روز رسانی «گوگل اسیستنت» در راه است / از اعلام جای پارک خودرو تا برنامه ریزی روزانه برای کاربران

گوگل اسیستنت یک به روز رسانی جدید ارائه خواهد کرد که می تواند  به مدیریت امور روزمره شما بپردازد. درواقع این به روزرسانی ترکیبی از ایده های برنامه ریزی برای کاربران است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوگل اسیستنت یک به روز رسانی جدید ارائه خواهد کرد که می تواند  به مدیریت امور روزمره شما بپردازد. درواقع این به روزرسانی ترکیبی از ایده های برنامه ریزی برای کاربران است.

به گزارش انتخاب به نقل از اکونومیک تایمز، بسیاری از کاربران گوگل اسیستنت مدت ها است که منتظرند  یک به روز رسانی جدید دریافت کنند. اکنون شرکت گوگل اعلام کرد که از هفته جاری ویژگی دورنمای روزانه را به این برنامه اضافه می کند.

این برنامه با تلفیق اطلاعات شخصی ، قرارها ، زمان های رزرو شده ، قرارهای کاری ، یادداشت ها و مواردی مشابه  را در قالب یک اسکرین شات به شما نشان می دهد.

جالب است بدانید که در قسمت بالای صفحه میزان مسافت روزانه شما تا محل کار مشخص شده ، در بخش بعدی شما تمام یادداشت های خود را مشاهده خواهید کرد.

یکی از مزیت های این آپدیت را می توان آپدیت شدن روزانه فعالیت کاربران اندروید از قسمت اعلان ها (در بخش  بالا سمت چپ ) دانست، .البته این موضوع در کمی متفاوت خواهد بود و احتمالا  به این صورت است که کاربران می توانند هر تغییراتی را در زمان باز کردن برنامه انجام دهند.

شرکت گوگل  تصمیم دارد که یک بخش "نوآوری" را نیز به این سیستم اضافه کند تا کاربران بتوانند چیزهایی که در اطراف موقعیت مکانی آنها وجود دارد پیدا کنند.

نکته شگفت انگیز این است که این برنامه می تواند جای پارک خودرو نیز برای همراه خود پیدا کند و این موضوع را به کاربر یاداوری کند که ماشین خود را کجا پارک کرده است.

برچسب ها: گوگل ، اسیستنت
نظرات بینندگان