arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله هکری در مالزی تا طرح هوش مصنوعی گوگل

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروهی از هکرها در جریان یک حمله سنگین موفق شدند اطلاعات تعداد زیادی از شهروندان مالزی را سرقت کنند. این اطلاعات عمدتا پزشکی بودند و از اهمیت زیادی برای نهادهای مدنی برخوردار بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل یک آزمایش سرگرم کننده مبتنی بر هوش مصنوعی را از  امروز به کاربران هدیه داده است. این بازی موسوم به "Move Mirror " می تواند صدها تصویر را به تصاویر دیگر تبدیل کرده و با یکدیگر مطابقت دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اینستاگرام نوعی به روزرسانی جدید ارائه کرده که کمک می کند وضعیت آنلاین بودن کاربران از طریق یک دایره سبز کوچک نمایش داده شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

واتساپ برای مبارزه با خبرهای جعلی هند برنامه هایی ویژه و اختصاصی ارائه کرده است. برنامه هایی که اغلب ماهیت ممنوع کردن پیام ها را یدک می کشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از گزارش ها حکایت از آن دارند که پاناسونیک تحریم های ایالات متحده علیه کوبا را دور زده و باتری مورد نیاز خود برای کمپانی تسلا را از کوبا وارد کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت کورنینگ، نوعی جدید و متفاوت از قاب های موبایل را به بازاز عرضه کده که شیشه هایی بی نظیر در طراحی قاب را ارائه می دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اوبر برای مسافرانی که در طول سفر با خودروهای این شرکت گرسنه می شوند، یک امکان ویژه فراهم کرده است. ابتکاری که کمک می کنند مسافران و رانندگان به راحتی خوراکی تهیه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان