arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

وزیر علوم: نه خودم قصد کنارگیری از دولت دارم و نه کسی حرفی زده / ناراحت نمی‌شوم که جزو گزینه‌های ترمیم کابینه باشم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اگر ترمیم کابینه شامل من هم شود، از این اتفاق ناراحت نخواهم شد. وی با بیان اینکه رئیس جمهور اختیار دارد فرد دیگری را انتخاب کند افزود: اما تاکنون با من در این زمینه صحبتی نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اگر ترمیم کابینه شامل من هم شود، از این اتفاق ناراحت نخواهم شد.

ترمیم کابینه مدتی است که در محافل سیاسی و رسانه ای مطرح و از رییس جمهور خواسته می شود. برخی معتقدند که در شرایط فعلی و برای مواجهه با سیاستهای آمریکا دولت نیازمند تغییراتی در کابینه است تا بتواند چابک تر با مسائل روبه رو شود.

سخنگوی دولت هم در هفته گذشته احتمال تغییرات را رد نکرد و گفت:همه توقع دارند که اعضای کابینه فعال و باانگیزه باشند. حالا شاید رییس جمهور تشخیص دهد بعضی جای خود را به دیگران دهند و یا جای شان را با هم عوض کنند، این هم مسئله غیرمحتملی نیست.

در همین زمینه منصور غلامی در پاسخ به این سوال که «در بحث ترمیم کابینه آیا جز گزینه های کنارگیری از کابینه هستید؟» گفت: فعلا نه خودم قصد کردم و نه کسی به من چنین حرفی زده است ولی در کل هر کسی یک روزی می آید و یک روزی می رود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سئوال که «اگر ترمیم کابینه شامل شما هم شود، از این اتفاق ناراحت نخواهید شد؟» اظهار کرد: خیر اصلا.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور اختیار دارد فرد دیگری را انتخاب کند افزود: اما تاکنون با من در این زمینه صحبتی نشده است.

نظرات بینندگان