arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

نایب‌رییس کمیسیون عمران: شهردار فعلی تهران با تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری دوره قالیباف مخالف است

سید ابوالفضل موسوی، نایب رییس کمیسیون عمران مجلس می گوید شهردار فعلی تهران با تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری دوره قالیباف مخالف است. موسوی در این خصوص گفت: من خودم با شهردار فعلی یعنی آقای افشانی صحبت کردم و ایشان هم نظرش این نبود که موضوع تحقیق و تفحص در مجلس مطرح شود. ایشان نظرش این است که مردم به اعضای شورای شهر رای داده اند و این کارها وظیفه شورای شهر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید ابوالفضل موسوی نایب رییس کمیسیون عمران مجلس می گوید شهردار فعلی تهران با تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری دوره قالیباف مخالف است.

به گزارش «انتخاب»، موسوی در گفت و گویی با روزنامه سازندگی در این خصوص گفت: من خودم با شهردار فعلی یعنی آقای افشانی صحبت کردم و ایشان هم نظرش این نبود که موضوع تحقیق و تفحص در مجلس مطرح شود. ایشان نظرش این است که مردم به اعضای شورای شهر رای داده اند و این کارها وظیفه شورای شهر است.

این نماینده مجلس افزود: در دوره قبل هم که درخواست تحقیق و تفحص در کمیسیون عمران مجلس رد شد بخه این دلیل بود که آقای نجفی، شهردار وقت تهران به ما گفت من خودم در حال بررسی عملکرد شهرداری هستم و در گزارش عملکرد 100 روزه گزارش آن را به شورای شهر خواهم داد. اعضای شورای شهر هم گفتند ما این گزارش را خودمان بررسی می کنیم و اگر ضروری دانستیم بهتر است مجلس وارد شود. به همین دلیل هم کمیسیون درخواست را رد کرد تا هزینه اضافی به مجلس تحمیل نشود.

نظرات بینندگان