arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

ظریف در دیدار با رهبر معظم انقلاب: ترامپ و نتانیاهو تلاش می‌کنند پروژه ایران‌هراسی را تکرار کنند؛ اما امروز در میان متحدان خود نیز تنها و منزوی هستند

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تشکیل اتاق جنگ و تلاش گسترده آمریکا برای فشار و زورگویی علیه ملت ایران، گفت: همواره به کشورهای دیگر از جمله متحدین آمریکا اعلام کرده‌ایم که مقابله با زورگویی آمریکا باید از تعهدات سیاسی فراتر رفته و به اقدامات عملی زمان‌دار منجر شود.ما شرایط سخت‌تری را تجربه کرده‌ایم و اطمینان دارم در پرتو همدلی و وفاق می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم و شرایط پیش‌رو را با عنایت الهی و با هدایت‌های رهبری و حمایت مردم به خوبی و با افتخار و سربلندی و با کمترین آسیب مدیریت کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ترامپ و نتانیاهو تلاش می‌کنند با نمایش‌های سخیف، پروژه ایران‌هراسی را تکرار کنند اما امروز حتی در میان متحدان خود نیز تنها و منزوی هستند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف صبح روز شنبه در جریان دیدار سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه با رهبر معظم انقلاب پیش از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی با اشاره به رویکردهای دستگاه دیپلماسی به‌ویژه در ارتباط با همسایگان و تمرکز بر دیپلماسی اقتصادی، گفت: تلاش کرده‌ایم با خودباوری به استقبال چالش‌ها برویم و از منافع ملی با صلابت دفاع کنیم.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه با همین رویکرد و با حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی توانستیم پروژه ایران‌هراسی صهیونیست‌ها را شکست دهیم، خاطرنشان کرد: ترامپ و نتانیاهو تلاش می‌کنند با نمایش‌های سخیف، پروژه ایران‌هراسی را تکرار کنند اما امروز حتی در میان متحدان خود نیز تنها و منزوی هستند.

وی با اشاره به تشکیل اتاق جنگ و تلاش گسترده آمریکا برای فشار و زورگویی علیه ملت ایران، گفت: همواره به کشورهای دیگر از جمله متحدین آمریکا اعلام کرده‌ایم که مقابله با زورگویی آمریکا باید از تعهدات سیاسی فراتر رفته و به اقدامات عملی زمان‌دار منجر شود.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان افزود: ما شرایط سخت‌تری را تجربه کرده‌ایم و اطمینان دارم در پرتو همدلی و وفاق می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم و شرایط پیش‌رو را با عنایت الهی و با هدایت‌های رهبری و حمایت مردم به خوبی و با افتخار و سربلندی و با کمترین آسیب مدیریت کنیم.

نظرات بینندگان