arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

واکنش ترامپ به «فایل ضبط شده» مکالمه او درباره فساد جنسی‌: خبر خوب دارم؛ هیچ کار اشتباهی نکرده ام

غیرقابل تصور است که (ماموران) دولت (صبح زود) به دفتر یک وکیل یورش ببرند. تقریبا چنین چیزی شنیده نشده است. آنچه که حتی بیشتر از این، غیرقابل تصور است این است که یک وکیل شروع به ضبط مکالمه خود با موکلش کند، چنین کاری اصلا شنیده نشده و شاید غیرقانونی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتشار خبری مبنی بر وجود یک «فایل ضبط شده» درباره مکالمه او برای لاپوشانی کردن فساد جنسی‌‌اش مدعی شد: «کار اشتباهی نکردم».

رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پس از انتشار خبری مبنی بر وجود فایل ضبط شده درباره تلاش او برای لاپوشانی کردن رسوایی فساد جنسی به این خبر واکنش نشان داد.

«دونالد ترامپ» امروز شنبه در توئیتر خود به این خبر «نیویورک تایمز» واکنش نشان داد: «مایکل کوهن» وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا دو ماه قبل از انتخابات سال ۲۰۱۶، مکالمه خودش با ترامپ که درباره پرداخت حق‌السکوت به مدل سابق مجله «پلی‌بوی» برای جلوگیری از افشاگری‌های او درباره روابط جنسی‌اش با ترامپ بوده را ضبط کرد.

ترامپ حالا در توئیتر خود نوشت: «غیرقابل تصور است که (ماموران) دولت (صبح زود) به دفتر یک وکیل یورش ببرند. تقریبا چنین چیزی شنیده نشده است. آنچه که حتی بیشتر از این، غیرقابل تصور است این است که یک وکیل شروع به ضبط مکالمه خود با موکلش کند، چنین کاری اصلا شنیده نشده و شاید غیرقانونی است. خبر خوب آن است که رئیس‌جمهور محبوب شما اصلا هیچ کار اشتباهی انجام نداده است».

در گزارش نیویورک تایمز آمده بود که این فایل ضبط‌شده، جزو اسنادی است که «اف‌بی‌آی» در جریان حمله فروردین‌ماه به دفتر کار و منزل «مایکل کوهن» به دست آورده است.

اف‌بی‌آی برای به دست آوردن اسنادی درباره پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن توسط وکیل ترامپ به دفتر کار کوهن یورش برده بود.

واکنش ترامپ به این خبر در حالی صورت گرفته که تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا در حال تحقیق درباره نقش «کوهن» در پرداخت حق‌السکوت به چند زن، برای جلوگیری از افشاگری‌های آنها درباره روابط جنسی‌شان با ترامپ همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان