arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد «وایمو» تا اینترنت ماهواره ای فیسبوک

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت وایمو موفق شد رکورد حرکت خودروهای خودران در سطح شهر را بزند. درواقع خودروهای خودران این شرکت رکوردی 8 میلیون مایلی ثبت کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شارژر هوشمند و خورشیدی Solar Scroll یک محصول شگفت انگیز و کاربردی است که می تواند برای همه افراد به ویژه افرادی که در مناطق آفتاب خیز زندگی می کنند کاربردی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک با مشکلی جدید و مشابه با مشکلی که با کمبریچ آنالیتیکا داشت، مواجه شده است. مشکلی که البته این بار پیش از رسوایی حل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بزرگترین ربات دنیا برای تحویل بار آهن رونمایی شد. این ربات هوشمند می تواند به سرعتی بسیار بالا محموله های آهنی را به کاربران ارسال کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک برنامه های ویژه ای برای ارسال اینترنت ماهواره ای در چنته دارد. برنامه هایی که می تواند دسترسی کاربران در مناطق محروم به اینترنت را نیز تامین کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیس بوک و اینستاگرام تصمیم گرفته اند موضع سخت گیرانه تری نسبت به بچه های زیر سن قانونی اتخاذ کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خودروی هوشمند و الکتریکی موسوم به «میکرولینو» را می توان یکی از برترین ایده های ساخت خودروهای پاک و بی نیاز از سوخت های فسیلی دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان