arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۷

آتش سوزی در برجی در شهرک راه آهن/انتقال افراد ساختمان به مکان امن

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: حریق در برج پارامیس شهرک راه آهن تهران که 20 طبقه است رخ داده و چهار آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور پیدا کردند. تا کنون در این حادثه 24 نفر در محل درمان شدند. روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرده است که بنا به درخواست آتش نشانی 10 تیم متشکل از 20 امدادگر جهت پشتیبانی و تخلیه اضطراری برج به محل حادثه اعزام شده‌اند و بنا بر گزارش رسیده حریق و دود چهار طبقه از برج را فرا گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آتش سوزی در برجی در شهرک راه آهن/انتقال افراد ساختمان به مکان امن

سخنگوی سازمان آتنش نشانی از حریق برجی در شهرک راه آهن خبر داد و گفت: آتش نشانان مشغول تخلیه و انتقال افراد ساختمان به مکان امن هستند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۵:۲۵ آتش سوزی در یک برج‌ در شهرک راه آهن اعلام شد که آتش نشانان ۵ ایستگاه به محل اعزام شده‌اند.

وی افزود: آتش‌نشانان علاوه بر انجام عملیات اطفاء مشغول تخلیه و انتقال افراد ساختمان به مکان امن هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: اطلاعات تکمیلی در مورد این حادثه اعلام خواهد شد.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز به ایسنا اعلام کرد: حریق در برج پارامیس شهرک راه آهن تهران که 20 طبقه است رخ داده و چهار آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور پیدا کردند. تا کنون در این حادثه 24 نفر در محل درمان شدند.

به گزارش ایسنا، همچنین روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز اعلام کرده است که بنا به درخواست آتش نشانی 10 تیم متشکل از 20 امدادگر جهت پشتیبانی و تخلیه اضطراری برج به محل حادثه اعزام شده‌اند و بنا بر گزارش رسیده حریق و دود چهار طبقه از برج را فرا گرفته است.

آتش سوزی در برجی در شهرک راه آهن/انتقال افراد ساختمان به مکان امن

نظرات بینندگان