arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷

فرش قرمز گوگل پیش روی بلاک چین / احتمال استقبال برنامه نویسان از تغییرات جدید / آزادی عمل بیشتر در فضای ابری

شرکت گوگل اعلام کرد که شروع به همکاری با یک شرکت استارتاپ در زمینه تولید برنامه ها بر پایه سیستم بلاک چین می کند. این همکاری باعث قوی تر شدن برنامه های گوگل در زمینه بلاک چین می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت گوگل اعلام کرد که شروع به همکاری با یک شرکت استارتاپ در زمینه تولید برنامه ها بر پایه سیستم بلاک چین می کند. این همکاری باعث قوی تر شدن برنامه های گوگل در زمینه بلاک چین می شود.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، گوگل  این خبر را در اکانت توییتری خود منتشر کره است.گوگل در توصیح این خبر  نوشت :  کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی در حوزه موانع دیجیتالی کارهای خود را در  سرویس ابری انجام دهند.

 هنوز جزئیات این خبر منتشر نشده است. احتمالاً این سیستم Open-Source خواهد بود تا برنامه نویسان دیگر هم بتوانند از این ساختار در برنامه های خود استفاده کنند.

بلیث مَسترز مدیر بخش دیجیتال گوگل در بیانیه ای اعلام کرد : "این شیوه به برنامه نویسان کمک می کند تا بتوانند از این سیستم در صفحات وب نیز استفاده کنند. "

درواقع در راستای ارتقای سیستم ابری تصمیم به استفاده از این سیستم  تایید شده است. این حرکت ا شرکت گوگل باعث تغییراتی در برنامه هایی مانند Microsoft Azure و Amazon Web می شود که هر دو این سیستم ها هم از سیستم ابری تغذیه می کنند.

جالب است بدانید که خبری در ماه مارچ منتشر شد که نشان می داد شرکت گوگل  روی استارتاپ های مشابه سرمایه گذاری می کند. البته در آن زمان خبری در مورد تولید اپلیکیشن بر پایه بلاک چین منتشر نشد.

شاید برایتان سوال باشد که این سیستم چه مزایایی دارد؟ پاسخ این است که این موضوع به برنامه نویسان اجازه می دهد تا برای تمام اپلیکیشن های خود از سیستم بلاک چین استفاده کنند، با این روش تمام  برنامه نویسان می توانند برنامه های خود را بر پایه سیستم بلاک چین طراحی کنند. البته این امکان وجود دارد برنامه های دیگر بتوانند از این سیستم استفاده کنند.

 

نظرات بینندگان