arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله هکرهای روسی به اداره برق ایالات متحده تا تغییرات امنیتی مرورگر «کروم»

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروهی از هکرهای روس تبار کنترل سیستم برق ایالات متحده را در اختیار گرفتند و حتی برای ساعاتی برق این کشور را قطع کردند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اخطارهای مرورگر کروم در حوزه  وب سایت های مبتنی بر "HTTP " که  از مدت ها پیش وعده داده شده بود، بالاخره وارد فاز عملی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مقامات بریتانیا برنامه ای ویژه را رای افزایش سرعت اینترنت در سر دارند. درواقع آنان تصمیم دارند تا سال 2030 در حوزه سرعت اینترنت ممتاز باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 یکی از روش های نوین برای بازگشایی درب هایی جدید از ویدیوهای جذاب برای مخاطبان همیشگی این برنامه است. یوتیوب دومین سایت پرطرفدار دنیا پس از گوگل و پیش از فیسبوک و بزرگترین شاخه ی گوگل است که در نوار ابزار این سایت دیده می‌شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت گوگل اعلام کرد که شروع به همکاری با یک شرکت استارتاپ در زمینه تولید برنامه ها بر پایه سیستم بلاک چین می کند. این همکاری باعث قوی تر شدن برنامه های گوگل در زمینه بلاک چین می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

روسیه قصد دارد به زودی تعدادی خدمه رباتیک را به فضا ارسال کند. بر اساس گزارش های تایید نشده احتمالا این اتفاق تا سال 2019 رخ خواهد داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر به زودی راهکارهایی را برای محدود کردن نتایج جستجو اجرایی می کند. بر اساس این محدودیت ها احتمالا روش های جستجو دستخوش تغییراتی جدی خواهند شد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان