arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اعتراض ترامپ به توییتر تا ارائه نسخه بتای «اندروید پی»

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مایکروسافت قصد دارد از استارتاپ هایی که زنان مدیریتشان را بر عهده دارند حمایت کند این حمایت احتمالا تا مرز 4 میلیون دلار خواهد رفت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت فولکس واگن 33 هزار خودروی اسپرتش را برای بر طرف سازی یک نقص فنی به نمایندگی های مجاز فراخواند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ترامپ از توییتر به سبب قانون های جدید این پلتفرم ارتباطی شکایت کرد. وی در پیغام هایی توییتری تصمیمات جدید جک دورسی را اعمال" تبعیض آمیز و غیرقانونی" نامید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل بالاخره از نسخه نهایی اندروید پی (بتا) رونمایی کرد، آن هم سریع تر  از نسخه اصلی آن که در ماه آینده عرضه می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت مایکروسافت ظاهری جدید و جذاب به حالت مشکی را برای برنامه Outlook.com خود به بازار عرضه کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مقامات چینی اعلام کردند به سرعت مقدمات لازم برای همکاری علی بابا با فیسبوک را در خاک چین فراهم می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بیت کوین به بالاترین ارزش خود طی 2 ماه گذشته رسید. درواقع بیت کوین با ثبت رکورد 8 هزار دلاری، برتمامی ناکامی های گذشته خود خط قرمز کشید. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان