arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/شنبه 30 مهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار شنبه 30 مهر:

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۰
یازدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی خارج از خانه استقلال مقابل ذوب آهن و صعود این تیم به صدر جدول رده بندی رقابت‌ها به اتمام رسید.
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۸
دكتر احمدي نژاد در پاسخ به سوالي درباره كشته شدن معمر قذافي رييس جمهور ليبي، گفت: معتقديم در همه جا بايد اراده ملت ها حاكم باشد چرا كه عدالت ، آزادي و احترام حق همه ملت هاست؛ البته از اينكه مردم يا هر فردي كشته مي شود خوشحال كننده نيست و اي كاش همه به عدالت و احترام به حقوق ملت ها تن مي دادند.
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
در گفت و گو با "انتخاب"؛
کاش VOA پارازیت داشت و مردم حرف های مرا نمی شنیدند/ من در آن مصاحبه داشتم از یک فرهنگ سیاسی دیکتاتورساز حرف میزدم .... فرهنگ سیاسی مامستبد و دیکتاتور پرور است. ایرانی دمکرات بسیار نادر است و دولت ها هم از ملت ها حاصل میشوند. ...ضمن اینکه، حکومت جمهوری اسلامی، از همه حکومتهای قبلی، جز در چند مورد، دمکراتیک تر بوده است.
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
«اصغر فرهادي» با فيلم سينمايي «جدايي نادر از سيمين» جايزه ويژه هيأت داوران «مسابقه اصلي» پنجمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم ابوظبي در امارات را شامل جايزه بزرگ و تنديس مرواريد سياه از آن خود کرد.
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
یک فیلم ویدوئی که بر روی اینترنت منتشر شد معتصم بالله فرزند معمر قذافی رهبر سابق لیبی را نشان می دهد که پیش از مرگش در حال سیگار کشیدن بود .
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای خدمت به مردم کار می‌کنیم گفت: قالیباف هم سمت‌های زیادی را در کشور تجربه کرده لذا دنبال ریاست جمهوری نیست.
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲
يك وكيل دادگستري در تحليل نگاه قانون اساسي به حقوق زنان تاكيد كرد كه قانون توجه ويژه‌اي به حقوق زن داشته است اما به نظر مي‌رسد تاكنون متوليان اجراي قانون و رسانه‌ها به اين مهم كمتر توجه كرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸
اکران فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» در حالی وارد هفته دوم خود شد، که هارون یشایایی تهیه کننده باسابقه ایرانی که اصالتا یهودی است و تهیه آثاری خاطره انگیز همچون «اجاره نشینها»،«هامون»، «ناخدا خورشید» و «کیمیا» را در کارنامه دارد با نگارش یادداشتی از اینکه در این فیلم روحانیت یهودی مورد تحقیر قرار گرفته اظهار گلایه کرد.
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱
شناسنامه دار كردن اشياي عتيقه و آزادي خريد و فروش در حالي از سوي بسياري از باستان شناسان با واكنش مثبتي مواجه شده و به گفته آنها براي ايجاد بازار و رونق گرفتن وضع آثار اشياي هنري و باستاني مفيد است كه برخي ديگر اين مجوز را زمينه به تاراج رفتن ميراث فرهنگي كشور مي دانند.
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵
در حالی چندی پیش مدیرگاز رسانی شرکت ملی گاز در کرمان از حذف قبوض گاز میلیونی و تعدیل اقلیم استانها خبر داد که هفته گذشته قبض گاز 15 میلیون تومانی یک مشترک گاز خانگی کرمانیها را غافلگیر کرد.
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲
نظرات بینندگان