arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷

با هوشمندترین چمدان سال آشنا شوید / دارای بلوتوث / مجهز به ردیاب و مکان یاب

چمدان های هوشمند  و کوله پشتی های موسوم به «شیپل» می توانند یک همراه درجه یک برای کاربرانی باشند که دائم در سفر هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چمدان های هوشمند  و کوله پشتی های موسوم به «شیپل» می توانند یک همراه درجه یک برای کاربرانی باشند که دائم در سفر هستند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گجت فلاو،این چمدان برای سفرهایی که در مسیرهای شلوغ انجام می شود به شدت کاربردی است.

محصول فوق توسط دکتر ناه طراحی شده و یک  ابزار سفر با  ویژگی هایی بسیار مفید است. این چمدان به شیوه ای طراحی شده که به شکل دقیق با سیستم های تشخیص موقعیت مکانی منطبق می شود و به کاربران می گوید که باید از کدام مسیر تردد کنند یا تاکسی بگیرند.

حتی اگر به زبان محلی منطقه ای که به آن سفر می کنید آشنا نباشید می توانید چمدان های خود را به شکل سفارشی طراحی کنید و با حروف الفبا پیام های دلخواهتان را ثبت کنید.

افزون بر این ها، می توانید این چمدان هوشمند را با کمک فناوری هوشمند بلوتوثی ردیابی کنید. این فناوری به شما هشدار میدهد که تنها در محدوده ای معین حرکت کنید. افزون بر این شما به راحتی می توانید چمدان را در صورت مفقودی یا سرقت ردیابی کنید.

با هوشمندترین چمان سال آشنا شوید / دارای بلوتوث / مجهز به ردیاب و مکان یاب

جنس این محصول به  100٪ از پلی کربنات ساخته شده است. این چمدان دارای چرخ هایی هوشمند است و  با اراده کاربر قفل می شود یا حرکت می کند.

این محصول  دارای یک ردیاب بلوتوثی همراه با یک جیب ویژه لپ تاپ 17 اینچ و پورت USB خارجی است. پارچه و زیپ این چمدان مقاوم در برابر آب  است و ظرفیت بالایی برای ذخیره سازی وسایل کاربران را داراست. قیمت این محصول 60 دلار است.

 

نظرات بینندگان