arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰

آقا تهرانی و اکرمی امضای خود را پس گرفتند

در پی طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی ، برخی نمایندگان امضا کننده این طرح امضای خود را این طرح پس گرفته اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پی طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی ، برخی نمایندگان امضا کننده این طرح امضای خود را این طرح پس گرفته اند.

یک منبع آگاه در وزارت امور اقتصادی و دارایی با اعلام این خبر به خبرنگار عصرایران افزود:‌ با توجه به شرایط اقتصادی حاضر که کشورمان درگیر طرح تحول اقتصادی با زیر شاخه هایی مانند هدفمندی یارانه ها ،‌طرح تحول مالیاتی، گمرک و ... است ، برخی نمایندگان با این استدلال که استیضاح وزیر اقتصاد می تواند این روند را با مشکلات عدیده ای روبرو کند ، مخالف استیضاح هستند و حتی تعدادی از امضا کنندگان استیضاح نیز با بازپس گیری امضاهایشان به این روند پیوسته اند.

وی از حجه الاسلام آقاتهرانی و حجه الاسلام اکرمی ،‌ دو نماینده تهران به عنوان شاخص ترین کسانی که امضای خود را پس گرفته اند نام برد و گفت:‌ اغلب نمایندگان بر این باورند از آنجا که این استیضاح ریشه در وقایع بانکی اخیر دارد ،‌ باید منتظر گزارش نهایی مراجع ذیربط بود تا در صورت تقصیر وزیر اقتصاد استیضاحش به جریان بیفتد و از این رو قصاص قبل از جنایت را روا نمی دانند.

این مقام مسوول در وزارت امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد که وزیر امور اقتصادی و دارایی در عین حال استیضاح را حق نمایندگان مردم می داند و آماده است در صورتی که مجلس مصمم به استیضاح باشد توضیحات شفافی را در اختیار نمایندگان بگذارد.
نظرات بینندگان