arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

حجم برنامه های «گوگل پلی» نصف شد / افزایش سرعت دانلود / کمک به کاربران با ظرفیت های محدود حافظه موبایل

گوگل پلی تصمیم گرفته با هدف کمک به ذخیره سازی سریع تر و کم حجم تر اپلیکیشن های اندرویدی ، اندازه حجم اپ ها را به نصف تقلیل دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوگل پلی تصمیم گرفته با هدف کمک به ذخیره سازی سریع تر و کم حجم تر اپلیکیشن های اندرویدی ، اندازه حجم اپ ها را به نصف تقلیل دهد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از فون آرنا، «پورنیما کوچیکار» مدیر گوگل پلی درخصوص استراتژی جدید شرکت خود می گوید: " طی ماه های اخیر تغییرات زیادی در گوگل پلی را شاهد بودیم. یکی از این تغییرات مهم کاهش حجم برنامه ها با هدف افزایش رفاه کاربران است. کاهش حجمی که  65 درصدی است. درواقع کاربرانی که موبایلشان محدودیت حافظه دارد، بیشتر از بقیه از این داستان سود می برند و می توانند اپلیکیشن‌های متنوع‌تری را آزمایش و نصب کنند."

 

افزون بر این ها، گوگل با کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به کاربران کمک می کند؛  نتایج بهتری در جستجوی اپلیکیشن های مفید به دست آورند. جالب است بدانید که به لطف این تغییرات طی 12 ماه گذشته ملاقات از فروشگاه گوگل بیش از 30 درصد افزایش پیداکرده است.

درواقع در این مدت بیش از 70 درصد از کِرَش‌های نصب و اجرای برنامه‌های مختلف در گوگل پلی کاهش پیداکرده است. الگوریتم کشف اپلیکیشن‌های جعلی و کلاه‌برداری نیز  تا 90 درصد جواب داده است و سیستم جدید روزانه 50 میلیارد اپلیکیشن را اسکن کرده تا قوانین جدید روی آن‌ها اعمال شود.

نظرات بینندگان