arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

دستگیری کلاهبرداران میلیونی در خراسان‌شمالی

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای در استان خبر داد. متهمان پس از مواجهه با مستندات و ادله کافی به هشت مورد کلاهبرداری به ارزش ۵۹۰ میلیون ریال اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی از دستگیری 3 کلاهبردار حرفه‌ای با ۵۹۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «صادق نامور» اظهار کرد: در پی اعلام هشت مورد شکایت مبنی بر این‌که افرادی با سوءاستفاده از اعتماد شهروندان با ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه مأموران موفق شدند سه کلاهبردار حرفه‌ای را در این زمینه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

نامور با اشاره به این‌که متهمان پس از مواجهه با مستندات و ادله کافی به هشت مورد کلاهبرداری به ارزش ۵۹۰ میلیون ریال اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی یادآور شد: شهروندان کاملاً مراقب باشند تا مورد سوءاستفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان