arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

مینو خالقی در وزارت کشور، پست گرفته است؟

انتشار تصویری از نشست مشترک وزیر کشور با فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد بود که باعث شد نام مینو خالقی یک بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد، چه بر اساس تصاویری که از آن جلسه منتشر شد، مینو خالقی کنار تقی رستم‌وندی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی نشسته بود که خود او نیز کنار رحمانی‌فضلی، وزیر کشور نشسته بود. یک منبع آگاه گفت که مینو خالقی به لحاظ اداری پست مشاور سازمان امور اجتماعی را گرفته است و قرار است در حوزه سمن‌ها به این سازمان کمک کند. وی همچنین تأکید کرد حکم وی به امضای رستم وندی نرسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران نوشت: انتشار تصویری از نشست مشترک وزیر کشور با فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد بود که باعث شد نام مینو خالقی یک بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد، چه بر اساس تصاویری که از آن جلسه منتشر شد، مینو خالقی کنار تقی رستم‌وندی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی نشسته بود که خود او نیز کنار رحمانی‌فضلی، وزیر کشور نشسته بود.

سایت «الف» متعلق به احمد توکلی، نماینده اصولگرا و البته سابق مجلس در حاشیه این عکس نوشت: «مینو خالقی مشاور ارشد سازمان امور اجتماعی وزارت کشور شد.»

در همین راستا یک منبع آگاه به «ایران» گفت که مینو خالقی به لحاظ اداری پست مشاور سازمان امور اجتماعی را گرفته است و قرار است در حوزه سمن‌ها به این سازمان کمک کند. وی همچنین تأکید کرد حکم وی به امضای رستم وندی نرسیده است.

مینو خالقی، منتخب مردم اصفهان در انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم بود؛ اما یک روز مانده به پایان سال ۹۴ شورای نگهبان ۱۹۳ هزار و ۳۹۹ رأی ریخته به سبد وی را باطل کرد.

نظرات بینندگان