arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

حسن یزدانی: خوشحالم مردم شاد شدند

«حسن یزدانی» قهرمان جهان و المپیک درباره کسب مدال طلا بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تمام تلاشم را کردم تا دل مردم ایران را شاد کنم، خوشحالم که با کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران دل مردم را شاد کردم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یزدانی که از کسب این مدال بسیار راضی به نظر می رسید به تلاش ورزشکاران ایران دراین بازی ها اشاره کرد و افزود: امیدوارم دیگر ورزشکاران کشورمان نیز برای کاروان ورزشی ایران خوش رنگ ترین مدال را کسب کنند.
وی درخصوص سطح فنی و رقبایش در این بازی ها افزود: با احترام به تمامی رقبایم باید بگویم هیچ حریفی برای باخت به یک میدان ورزشی وارد نمی شود من نیز از این امر مستثنی نیستم و برای کسب بهترین مدال تمام تلاشم را به کار بستم.
یزدانی با قدردانی از کادر فنی تیم کشی آزاد اظهارداشت: مردم فقط آن چند دقیقه کشتی را می بینند ولی برای شرکت در یک مسابقه کادر فنی و ورزشکار ماه ها زحمت می کشند من روی تشک می آیم و کشتی می گیرم اما مربیانم همیشه پشت صحنه هستند و باید از آنان نیز تشکر کرد.
به گفته وی بدون زحمات کادر فنی امکان کسب این مدال و عنوان قهرمانی فراهم نمی شد.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2018 اندونزی درخاتمه گفت: از تمام مردم ایران که دعای خیرشان همیشه بدرقه راهم بوده است، تشکر می کنم.
حسن یزدانی در دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد نماینده لبنان را در کمتر از 2 دقیقه با نتیجه 10 برصفر شکست داد و قهرمان این وزن شد.

نظرات بینندگان