arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

کشف ۹ هزار و ۲۱۶ بطری مشروبات الکلی در بوشهر

سرپرست حوزه نظارت گمرکات بوشهر گفت: قاچاقچیان قصد داشتند این مشروبات الکلی را به جای نوشیدنی‌های مجاز و درقالب کالای ملوانی وارد کشور کنند.آنان با نصب برچسپ نوشیدنی‌های مجاز و مخدوش کردن مارک روی این بطری‌های مشروبات الکلی قصد مجاز جلوه دادن آن‌ها را داشتند که با هوشیاری ماموران گمرک ناکام شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: با هوشیاری کارکنان حراست گمرک دیر این استان ۹ هزار و ۲۱۶ بطری مشروبات الکلی از یک فروند شناور ورودی به اسکله این بندر کشف شد.

به گزارش ایرنا، منصور بازیار روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این مشروبات الکلی را به جای نوشیدنی‌های مجاز و درقالب کالای ملوانی وارد کشور کنند.

وی اظهار داشت: آنان با نصب برچسپ نوشیدنی‌های مجاز و مخدوش کردن مارک روی این بطری‌های مشروبات الکلی قصد مجاز جلوه دادن آن‌ها را داشتند که با هوشیاری ماموران گمرک ناکام شدند.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر یادآور شد: اولویت‌های گمرک مبارزه با قاچاق کالا بویژه ممانعت از ورود کالا‌های ممنوعه به کشور است.

وی گفت: دراین ارتباط ماموران و کارکنان گمرکات استان بوشهر با حساسیت و هوشیاری بالا همواره به عنوان مرزبانان اقتصادی کشور در امر مبارزه با قاچاق کالا پیش قدم هستند.

بندر دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

نظرات بینندگان